Tuesday 12 February 2008

Progress on the land

We had this response from the builder the other day (after we emailed him to wish him happy new year and to gently remind him that we are still here!)

Bonsoir Monsieur ,

Je viens de lire votre message et m’empresse d’y répondre. C’est un peu tard mais à mon tour je vous souhaite une bonne et Heureuse année 2008. J’ai pris un peu de retard sur mes chantiers mais je suis en mesure de vous dire dès à présent que j’ai commandé la semie De blocs pour votre chantier et je vais démarrer les travaux avant la fin février.
J’ai bien noté la précision pour l’escalier de la cave. Si vous voulez me joindre pour plus d’informations je vous rappelle mon numéro De portable : 08.80.74.04.70.

Je vous dis à très bientôt. Cordialement.

Jean Soulier


I think it means I am sorry but I am bit late, I am just about to order the bricks for your house and will start building by the end of February!

No comments:

Be more dog

I'm always grateful that we have our dogs. We had never been dog owners up until our move but it had been something that we both wanted ...